BIGINFOLOFT-Index
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom op het BIGINFOLOFT-Forum

 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Overige Moppen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
jaims
Moderator
Moderator
jaims


Aantal berichten : 24
Leeftijd : 33
Woonplaats : In je broekzak
Registration date : 26-08-08

Overige Moppen Empty
BerichtOnderwerp: Overige Moppen   Overige Moppen Icon_minitimezo okt 26, 2008 11:20 am

Plaats hier je overige moppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
jaims
Moderator
Moderator
jaims


Aantal berichten : 24
Leeftijd : 33
Woonplaats : In je broekzak
Registration date : 26-08-08

Overige Moppen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Moppen   Overige Moppen Icon_minitimezo okt 26, 2008 11:21 am

De Brandaris
Vraag: Waarom wil FC Groningen de Brandaris naar de Euroborg halen??
Antwoord: Omdat de Brand-daar-is


--------------------------------------------------------------------------------

De overeenkomst
Wat zijn de overeenkomsten tussen Sinterklaas en Ajax ?
Antwoord : Ze zijn allebei rood en wit gekleed, en drie kwart van het personeel is zwart.


--------------------------------------------------------------------------------

Ash en Pikachu
Ash en Pikachu gaan Pokémon vangen. Ze komen een Suicune tegen. Ash wil hem vangen. Pikachu doet zijn donderschok aanval, maar hij mist. Dan zegt Pikachu: ""Potverdorie mis!'' Ash zegt: "Pikachu, dat mag je niet zeggen!" Ze gaan weer achter Suicune aan. Dit keer doet Pikachu de bliksemstraal aanval. Die mist alweer en Pikachu zegt weer: "Potverdorie mis!'' Ash zegt dan: "Pikachu, als je dat nog een keer zegt zal God je straffen." Gaan ze weer achter de Suicune aan. Doet Pikachu dit keer zijn donder aanval. Die mist alweer. Deze keer kan Pikachu alleen maar Po.... zeggen of er schiet een bliksemflits uit de hemel. Maar die raakt niet Pikachu, maar Ash! Dan klinkt er een stem uit de hemel die zegt: "Potverdorie mis!''
Ik word vader
Een soldaat komt op vrijdagmorgen bij de sergeant om verlof aan te vragen. "Ik ga vader worden", zegt hij dapper, en hij krijgt een paar dagen vrij. Na het weekend vraagt de sergeant hem: "En, hoe heet de kleine?" Zegt de soldaat: "Geen idee, maar over negen maanden bent u de eerste die het weet".


--------------------------------------------------------------------------------

De onderzeeër
Bush en Poetin zitten aan tafel bij 'n haven en zijn aan het praten.
Opeens zegt Poetin: Onze duikboten kunnen 5 maanden onder water blijven
zonder te tanken.
Waarop Bush zegt: onze duikboten zeker 7 maanden zonder te tanken.
Opeens komt een onderzeeër naast ze naar boven.
er stapt iemand uit en zegt: rare.. woh kunnen wir bijtanken??????


--------------------------------------------------------------------------------

Bedankt
Er liep een echtpaar te wandelen op de Grebbeberg. Ze gingen een restaurant binnen om een hapje te eten. Toen de ober kwam zei de vrouw: "Mijn man heeft hier in de oorlog gevochten op de Grebbeberg." De ober was onder de indruk en vertelde zijn baas het verhaal. "Breng deze mensen wat ze willen eten en drinken, alles is voor hen gratis!" zei de baas van het restaurant. Het echtpaar liet het zich goed smaken. Bij het weggaan draaide de man zich om en riep naar de ober: "Danke schön!"


--------------------------------------------------------------------------------
Drinken bestellen
Er komt een lilliputter in een kroeg. Na een tijdje praten wil hij wel wat drinken, maar de bar is nogal hoog. Dus hij springen en te gelijkertijd roepen een spa graag! Na een tijdje gaat hij maar achter de bar kijken want hij heeft nog steeds geen spa. Ziet hij een andere lilliputter springen en deze roept "rood of blauw?"


--------------------------------------------------------------------------------

Mevrouw Ka
Komt mevrouw Ka in het café en bestelt ze een thee.
Loopt ze even later weg roept de ober:Mevrouw K U Thee!


--------------------------------------------------------------------------------

De voetballers
In een kroeg in hartje Deventer staat een heerlijke meid achter de bar. Brunette, bruine ogen, eindeloze gladde benen, gebruinde huid, kortom alles erop en eraan. Ze heeft op haar 2 dijbenen tatoeages: op haar linkerdijbeen staat een afdruk van Ruud v. Nistelrooy en op haar rechterdijbeen een afbeelding van Ronaldinho. Als er een bezoeker binnenkomt mag hij van allebei de afbeeldingen raden wie het is. Bij 2 goed is het de hele avond gratis drinken. Bij 1 of 0 goed moet aan de hele kroeg een rondje worden gegeven.

Als eerste komt er een Duitser binnen, een toerist. De Duitser wil graag een poging wagen -hup- de broek van de barkeepster omlaag en de Duitser kijkt naar van Nistelrooy, hij twijfelt niet en roept: Ruud v. Nistelrooy! Dan kijkt hij naar de tweede afbeelding, maar hij komt er niet op. Hij tuurt en tuurt en graaft in zijn geheugen, maar hij komt er niet op. Hij waagt een gokje en roept: Clarence Seedorf! Hij geeft de hele kroeg een rondje.

Een Amerikaan is de tweede kandidaat. Hij kijkt naar Ruud van Nistelrooy en hij ziet er niks in. Dan maar Ronaldinho proberen denkt hij, maar die voetballer weet hij ook niet. Na een kwartier trekt de barkeepster haar broek omhoog en zegt dat de tijd om is, een rondje op kosten van de Amerikaan.

Een Nederlander komt binnen en de barkeepster trekt haar broek omlaag voor hem. Hij kijkt naar Ruud v. Nistelrooy, hij tuurt naar Ronaldinho en dan heeft hij de oplossing gevonden! Hij zegt: Linkerdijbeen weet ik niet, rechterdijbeen weet ik ook niet, maar de middelste dat is Michael Reiziger!
Kanibaal
Twee kanibalen zitten in een woud zegt de ene:
"Ik haat mijn schoonmoeder"
zegt de ander:
"Eet dan alleen uw groentjes op"


--------------------------------------------------------------------------------

De groot goochelaar
Een meisje vraagt aan een goochelaar: "Waar is toch dat meisje dat u vorig jaar heeft doorgezaagd?" "Oh" zegt de tovenaar. "Die is verhuisd. Ze woont nu in Amsterdam en in Eindhoven."


--------------------------------------------------------------------------------

De man en zijn blonde vrouw
Een man en zijn blonde vrouw maken een autoritje als ze langs de kant van de weg een stinkdiertje zien liggen dat is aangereden.
De vrouw stap uit,raapt het diertje op gaat weer zitten en stopt het gewonde dier tussen haar benen.
"Dat gaat wel stinken,"zegt de man.
"daar went-ie wel aan,"zegt zijn blonde vrouw.

Deze mop is niet geschikt voor kleine kinderen!!

Walter, de beste vriend van Marc, gaat bij Marc en zijn vrouw eten.
Na het eten gaat Nicole, de vrouw van Marc, afwassen.
Walter gaat haar een handje helpen als dank voor de lekkere maaltijd die ze had voorbereid.
Tijdens het afwassen grijpt Nicole in Walter z�n kruis.
Walter schrikt, duwt haar weg en zegt: "waarom doe je dat? ? ?
Waarop Nicole zegt:
"Ik wil een zakcentje bij verdienen want thuis zitten verveelt mij, dus vraag ik geld voor topsex."
Walter: "Hoeveel vraag je?"
Nicole: "100 Euro en ik ben het zeker waard."
Waarop Walter antwoordt: "Is het goed als ik morgen langs kom ?"
Nicole: "�t is goed kom maar om half 3."
De volgende dag gaat de bel precies om half 3, Nicole doet open en daar staat Walter.
Walter geeft haar 100 Euro en ze gaan naar de slaapkamer.
Na 2 uur flink van jetje gegeven te hebben, kleden ze zich aan en zegt Walter : "Jezus jij bent het geld meer dan waard !"
Nicole: "Dank je maar je moet nu snel gaan want Marc komt
over een half uur thuis! Ik bel je voor een volgende afspraak ok ?"
Walter: "Ok"
Om tien over komt Marc thuis en het eerste wat hij vraagt is: "Is Walter langs geweest en heeft hij je 100 Euro gegeven? "
Geschrokken zegt Nicole: "Uhm. . . ja hoezo ?"
Marc: "O niks, hij kwam vanmorgen langs op het werk en vroeg of hij 100 Euro kon lenen en hij zou die vanmiddag aan jou terug geven..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Conter
BIGINFOLOFT Addict
Conter


Aantal berichten : 163
Leeftijd : 32
Registration date : 25-10-08

Overige Moppen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Moppen   Overige Moppen Icon_minitimezo okt 26, 2008 8:18 pm

Pffff dit lees ik niet gans ze ik zal hem eens andere keer lezen als ik tijd heb lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
jaims
Moderator
Moderator
jaims


Aantal berichten : 24
Leeftijd : 33
Woonplaats : In je broekzak
Registration date : 26-08-08

Overige Moppen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Moppen   Overige Moppen Icon_minitimewo nov 05, 2008 9:50 pm

Dan doe ik eens m'n best :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Conter
BIGINFOLOFT Addict
Conter


Aantal berichten : 163
Leeftijd : 32
Registration date : 25-10-08

Overige Moppen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Moppen   Overige Moppen Icon_minitimedo nov 13, 2008 10:51 pm

Ja lol maar ik lees wel :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Overige Moppen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Moppen   Overige Moppen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Overige Moppen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» DomBlondjes Moppen
» Jantje moppen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BIGINFOLOFT-Index :: Real world :: FUN-Hoek-
Ga naar: